Pentru a crea un cont Winboss.ro, accesează butonul de înregistrare din colţul din dreapta sus al paginii principale. Urmează paşii şi completează formularul de înregistrare, apoi validează-ţi numărul de telefon. Vei primi apoi un mesaj cu un cod de verificare prin SMS, pe care îl vei introduce în secţiunea “Cod prin SMS”. După introducerea codului, apasă butonul “Verifică”, pentru validarea înscrierii.
Datele personale confirmate în momentul înscrierii pe Winboss.ro trebuie să fie reale şi să corespundă cu cele din documentele tale de identitate. Reţine că, ulterior înregistrării trebuie să furnizezi dovada identităţii şi/sau a adresei de domiciliu, conform prevederilor legale.
Pot exista mai multe motive pentru care mesajul nu a ajuns în căsuţa ta de mesaje: asigură-te că ai completat numărul de telefon corect atunci când ai creat contul de jucător. Un nou cod va putea fi retransmis de maximum două ori. Te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi la: contact@casino.winboss.ro, pentru asistenţă suplimentară, dacă ai urmat deja paşii anteriori.
Regulamentul site-ului nostru interzice conturile multiple. Utilizarea mai multor conturi de jucător este considerată o violare a Termenilor şi Condiţiilor noastre şi poate duce la suspendarea jucătorului şi închiderea conturilor respective. În cazul în care ai uitat datele de conectare, te rugăm să contactezi echipa de asistentă la: contact@casino.winboss.ro
Dacă intenţionezi să îţi închizi contul de jucător, la Winboss.ro îţi oferim diferite opţiuni pentru a limita activitatea jucătorului. Accesează secţiunea “Limite” a contului tău pentru mai multe informaţii. Alternativ, poţi să iei legătura cu echipa de asistenta clienţi la: contact@casino.winboss.ro şi să soliciţi închiderea contului tău de jucător.
În cazul în care nu îţi mai aminteşti parola contului de jucător, noi nu ţi-o putem furniza, deoarece nu păstrăm astfel de informaţii. În schimb, trebuie să utilizezi funcţia de resetare a parolei. Accesează Conectare, apoi Parola Uitată şi urmează paşii de mai jos:
Introdu data ta de naştere;
Introdu adresa ta de e-mail;
Accesează căsuţa ta de e-mail (dacă nu găseşti mesajul, controlează şi în spam/junk);
Dă click pe linkul din e-mail;
Setează o nouă parolă.
Te rugăm să soliciţi în scris modificarea datelor personale (pe care le-ai confirmat la crearea contului), prin trimiterea unui e-mail la: contact@casino.winboss.ro
Numărul de e-mailuri legitime de la Winboss.ro care sunt şterse sau redirecţionate în mod automat către dosarele SPAM sau BULK este în continuă creştere deoarece furnizorii de software şi de servicii e-mail au implementat noi filtre anti-spam.
Vei regăsi mai jos câţiva paşi simpli pe care îi poţi urma pentru ca e-mailurile provenite de la noi să îţi fie livrate în mod corespunzător. Poţi începe prin a adăuga Winboss.ro (contact@casino.winboss.ro) în lista de contacte securizate sau în lista de expeditori autorizaţi de furnizorul tău de servicii e-mail sau de software-ul anti-spam.
Deşi informaţiile sunt actualizate la momentul publicării, numele butoanelor şi al opţiunilor din meniuri pot fi ulterior modificate. Te sfătuim aşadar să verifici meniurile disponibile în e-mailul tău.
Gmail
Yahoo!
Hotmail/Outlook.com
iCloud
iCloud identifică în mod automat majoritatea e-mailurilor de tip spam trimise către adresa ta @icloud.com sau alte versiuni ale acesteia şi transfera mesajele respective în dosarul Spam (mesaje nedorite).
Pentru a marca un e-mail ca mesaj non-spam:
Outlook 2003 sau versiuni mai recente:
Pentru a adăuga adresa contact@casino.winboss.ro la Expeditori autorizaţi în Outlook:
Windows Live Mail
Mozilla Thunderbird
AOL
Entourage
Software Anti-Spam
SpamPal
MailWasher
Spam Sleuth
McAfee Spamkiller
Oddpost
SpamButcher
MailShield
Spameater Pro
Norton AntiSpam
Spam Interceptor
Spam Inspector
În caz că filtrele utilizate redirecţionează mesajele de la Winboss către dosarele Bulk sau Spam, te sfătuim să adaugi Winboss în Agenda şi/sau în Lista de Contacte.
De asemenea, poţi transfera mesajele Winboss.ro în Inbox sau poţi folosi opţiunea forward.
În caz că filtrele tale continua să redirecţioneze mesajele de la Winboss către dosarele Bulk sau Spam, te sfătuim să contactezi echipa de asistenta a furnizorului tău de e-mail / filtre SPAM pentru a putea primi e-mailurile noastre pe viitor.
POT FOLOSI ADRESA DE E-MAIL PENTRU A MĂ CONECTA?
Da. Conectarea la contul de jucător Winboss.ro nu a fost niciodată mai uşoară. Acum, jucătorii pot utiliza fie adresa de e-mail, fie numele de utilizator pentru a se conecta.
CUM TRIMIT UN MESAJ SERVICIULUI DE RELAŢII CU CLIENŢII?
Da click în josul paginii pe opţiunea Contact, introdu subiectul, mesajul şi apoi dă click pe Trimite Mesaj. Echipa noastră de asistenta va primi mesajul tău şi se va ocupa de solicitarea ta în cel mai scurt timp posibil.
POT TRIMITE DOCUMENTE DIRECT DIN CONT CĂTRE WINBOSS?
Bineînţeles! Accesează Profilul meu, Documente. Poţi încărca documentele necesare pentru validarea contului şi ni le poţi trimite. Aceasta este cea mai rapidă şi cea mai sigură metodă de a ne trimite documente.
CUM ÎMI VERIFIC DATELE CONTULUI CONFORM OBLIGAŢIILOR LEGALE DIN ROMÂNIA?
La Winboss punem accent pe siguranţa clienţilor şi a operaţiunilor lor, dorind să oferim în permanenţă un mediu de joc sigur, transparent şi de încredere.
Atât pentru noi ca şi companie, cât şi pentru autorităţi este important ca toţi clienţii şi tranzacţiile lor să poată fi identificate cu precizie. În acest fel ne asigurăm că prevenim accesul minorilor şi a persoanelor vulnerabile la serviciile noastre în timp ce eliminăm o mare parte din riscurile de a favoriza activităţi de tip fraudulos, respectând astfel cerinţele legale impuse de legislaţia din România.
Acest întreg proces de verificare este unul foarte scurt şi în final, jucătorul este cel care beneficiază de servicii de top şi complet sigure.
Care sunt beneficiile?
Principalele beneficii ale unui cont certificat sunt următoarele:
Cea mai simplă modalitate de verificare a contului este să ne trimiţi o copie a unui act de identitate. Poţi face acest lucru astfel:
Ca alternativă poţi trimite o copie prin email pe adresa contact@casino.winboss.ro
Sfaturi pentru o verificare uşoară
Pentru a evita proceduri suplimentare sau prelungirea întregului proces, te rugăm să ţii cont de sfaturile de mai jos:
Pe parcursul verificărilor, nu încerca să deschizi conturi noi sau să schimbi datele furnizate la deschiderea contului.
Uneori, este posibil ca un cont de jucător să fie supus unor verificări suplimentare.
Acest lucru se poate datora unor cazuri de genul: informaţii insuficiente sau neactualizate, realizarea de tranzacţii de joc neobişnuite sau cu un volum semnificativ, încercări de fraudare.
În funcţie de fiecare caz în parte, departamentul de risc şi fraudă îţi poate cere diverse documente sau confirmări şi este posibil ca pe întreaga durată a verificărilor suplimentare, contul tău să fie îngheţat.
În cazul în care ai depus bani în contul tău Winboss.ro şi nu ai completat procesul de verificare, contul va fi închis şi fondurile existente vor fi virate către bugetul de stat în conformitate cu prevederile legale.